ARHIVA NOVOSTI - GKP PRE-KOM d.o.o.

Go to content

ARHIVA NOVOSTI

O NAMA

STARA ARHIVA: 2019 / 2018 / 2017 / 2016 / 2015 / 2014 / 2013 / 2012 / 2011 / 11 / 10 / 09 / 08 / 07 / 06 / 05 / 04 /03 / 02 / 01



MOBILNO RECIKLAŽNO DVORIŠTE - "OSTANITE DOMA"

30.03.2020. U narednom periodu (do 30.06.) s obzirom na novo nastalu situaciju, zbog sprječavanja mogućnosti širenja  virusa  MOBILNO RECIKLAŽNO DVORIŠTE neće raditi sukladnu planu rada. Ostale usluge sakupljanja otpada rade se u punom opsegu, a komunikaciju sa nama obavljajte i dalje digitalnim kanalima (mail, facebook, telefoni).
Zahvaljujemo na razumjevanju, PRE-KOM Prelog

UPUTA O ODLAGANJU OTPADA ZA OSOBE U SAMOIZOLACIJI - "OSTANITE DOMA"

26.03.2020. Otpad osoba koje se zbog potvrđene infekcije ili sumnje na infekciju koronavirusom (bolest COVID-19) nalaze u samoizolaciji, potrebno je odložiti unutar običnih plastičnih vrećica za otpad i čvrsto zavezati, potom tu vrećicu staviti u drugu plastičnu vrećicu koju treba čvrsto zatvoriti. Ovako pripremljen otpad potrebno je držati odvojeno od ostalog kućnog otpada najmanje 72 sata (3 dana) prije odlaganja u spremnik za miješani komunalni otpad.
Tako treba postupiti s osobnim otpadom (npr. papirnate maramice), kao i s otpadom od čišćenja prostora. Posebno napominjemo, papirnati ručnici, papirnate maramice i razni proizvodi za jednokratnu upotrebu koje koriste osobe koje pokazuju znakove bolesti COVID-19 ne smiju se stavljati u spremnike za odvojeno prikupljanje otpada (biootpad, papir i plastika).

STIGLI NOVI KAMIONI ZA SAKUPLJANJE OTPADA - "OSTANITE DOMA"

25.03.2020. Krajem prošle godine putem javne nabave odabrana je tvrtka Tehnix d.o.o. iz Donjeg Kraljevca za dobavu dva nova komunalna vozila.
Danas su isporučena dva nova komunalna vozila i to:
1. Mercedes nosivosti 18 tona sa nadogradnjom Ekomunal Tehnix 16 m3
2. Iveco nosivosti 7 tona sa nadogradnjom Ekomunal Tehnix 8 m3 opremljen sa grajferom
Veće vozilo (Mercedes/Ekomunal 16) koristiti će se za sakupljanje miješanog komunalnog otpada, dok će se manje vozilo (Iveco/Ekomunal8) koristiti za sakupljanje granja i glomaznog otpada. Vrijednost nabave iznosi  1,6 milijuna kuna. Ključeve vozila preuzeo je gradonačelnik Ljubomir Kolarek od direktora tvrtke Tehnix d.o.o. gospodina Đure Horvata. Isporučena vozila nakon registracije i obuke vozača kreču odmah u produkciju i dobro će nam doći u ovo vrijeme kada je isporuka rezervnih dijelova i rad servisera otežan.
Opseg javne usluge sakupljanja otpada ide u punom opsegu, a Vas molimo da sa nama i dalje komunicirate sa telefonom, facebookom i mailom sukladno našem priopćenju za korisnike.



PRIOPĆENJE ZA KORISNIKE USLUGA I ZAPOSLENIKE PRE-KOM-a

23.03.2020. Kako su komunalne usluge i/ili javne usluge od posebnog značaja za sva kućanstva i pravne osobe pružati će se nadalje u punom opsegu uz poštivanje zaštitnih mjera sa što manje neposrednog kontakta. Svi kontakti za komunikaciju i narudžbu usluga (telefoni, mailovi, facebook) nalaze se u prilogu priopćenja. Molimo Vas da poštujete preporuke i Odluke Stožera civilne zaštite svih razina. Korisnici usluga koji imaju povišenu tjelesnu temperaturu i/ili respiratorne probleme TRAŽIMO da izbjegavaju kontakte sa našim zaposlenicima.
1. Usluga sakupljanja otpada obavlja se prema redovnim terminima sakupljanja, sve građevine za gospodarenje otpadom rade prema redovnom radnom vremenu. Naručivanje odvoza glomaznog otpada radi se telefonom i/ili mailom.
2. Usluga dimnjačarske službe od 23.03.2020. godine obavlja se samo uz prethodnu telefonsku ili mail narudžbu. Molimo da korisnici koji su u samoizolaciji da to napomenu kako bi se smanjila mogućnost širenja zaraze.
3. Pogrebni poslovi obavljaju se redovito prema naputku Stožera civilne zaštite RH. Pogrebu mogu prisustvovati samo uža obitelj, bez glazbe, cvijeća i svijeća, a na osmrtnicama ne smije se stavljati mjesto i vrijeme pogreba. Termini pogreba na našim web stranicama privremeno se neće objavljivati. MRTVAČNICE ĆE SE OTVARATI 1 SAT PRIJE POGREBA, A RAZMAK IZMEĐU DVA POGREBA NA ISTOM GROBLJU MORA BITI MINIMALNO 1 SAT.
4. Tržnica Prelog zatvara se do daljnjega prema Odluci Stožera civilne zaštite RH.
5. Održavanje javnih površina i groblja obavljati će se prema redovnim planovima ali i prema vremenskim prilikama (npr. očekuje se snijeg).
6. Za plaćanje računa maksimalno koristite mobilna ili Internet bankarstva.  Glavna blagajna PRE-KOM-a radi prema redovnom radnom vremenu, a na blagajnu ide jedan po jedan korisnik. Također od danas možete i telefonom dogovoriti SEPA trajni nalog za bilo koju banku RH a dokumentacija će se razmijeniti mailom ili poštom.
Ostali poslovi obavljati će se prema naputcima Stožera civilne zaštite svih razina.
Svi zaposlenici  moraju koristiti zaštitnu masku i zaštitne rukavice i maksimalno se pridržavati razmaka između zaposlenika i korisnika. Sve prostorije za zaposlenike, sanitarni čvorovi opremljeni su dezinfekcijskim sredstvima, također te prostorije se dnevno dezinficiraju a uz to dezinficiraju se sva vozila i sortirnica. Radnicima koji rade na sortirnici u dvije smjene skraćuje se radno vrijeme na 6 do 13.30 i od 14.30 do 22 sata kako bi se izbjegao kontakt među njima a prije početka rada prostor sortirnice se dezinficira. Zaposlenici koji imaju povišenu tjelesnu temperaturu i/ili respiratorne probleme MORAJU SE JAVITI SVOJEM RUKOVODITELJU SEKTORA I SVOJOJ OBITELJSKOJ LIJEČNICI te neće dolaziti na posao sukladno preporuci liječnika.
Ovim priopćenjem želimo Vas obavijestiti o načinu rada i o mjerama koje se poduzimaju kako bi se spriječilo širenje koronavirusa.
NA NAMA JE DA SE PONAŠAMO ODGOVORNO, PREMA SEBI I PREMA DRUŠTVU U KOJEM ŽIVIMO. STOGA MOLIMO VAS ZA OPREZ I POŠTIVANJE SVIH ODLUKA I PREPORUKA KAKO BISMO IZBJEGLI ŠIRENJE ZARAZE NA NAŠEM PODRUČJU I PRIPOMOGLI NJENOM KONAČNOM SUZBIJANJU.
SVE NOVE UPUTE I OBAVJESTI OBJAVITI ĆEMO PUTEM NAŠE WEB I FACEBOOK STRANICE.  
Direktor:
Siniša Radiković dipl,ing.
sinisa.radikovic@pre-kom.hr, pre-kom@pre-kom.hr

PODACI ZA KONTAKT I NARUČIVANJE USLUGA:
Sektor gospodarenja otpadom, dimnjačarska služba, čišćenje i održavanje zgrada:
Telefoni: 040/321246, 040/321244
Reciklažni centar: 040 321259, 099 4907528
Kompostana: 098 273513
Mailovi: kristijan.levacic@pre-kom.hr, tihana.jelacic-radikovic@pre-kom.hr , mario.cvetko@pre-kom.hr, lidija.negovec@pre-kom.hr, glomazni.otpad@pre-kom.hr
Dimnjačari po pozivu:
Kotoriba: 099 2714449
Donji Vidovec, Donja Dubrava, Sveta Marija:0993344441
Goričan:0992690358
Čehovec, Otok, Cirkovljan, Draškovec, Oporovec, Hemuševec, Čukovec:099 3344412
Prelog:0994469845
Sektor računovodstva, Blagajna, Pogrebni poslovi i upravljanje grobljima:
Telefoni: 040/645594 040/645535, 040/321247
Mailovi: milica.slavicek@pre-kom.hr, aleksandra.colic@pre-kom.hr, stjepan.glavina@pre-kom.hr, emilija.kovacic@pre-kom.hr
Sektor održavanja javnih površina i groblja, operativa, tržnica i nabava:
Telefoni:040/645458, 040/646898

NOVI SKLADIŠNI PROSTOR ZA OBRAĐENI KORISNI OTPAD

20.03.2020. Ovih dana je završeno novo otvoreno skladište za balirani otpad, a krajem prošle godine završeno je još jedno zatvoreno skladište. Sve radove na izgradniji skladišta odradili su zaposlenici PRE-KOM-a. Novi skladišni prostor dobro će nam doći u narednom periodu zbog otežanog prijevoza obrađenog korisnog otpada. Novim skladišnim prostorima moći ćemo uskladištiti nove količine korisnog otpada koji se u pravilu izvozi (npr. tetrapak ide u Srbiju, staklo u Austriju) dok se ne normalizira sam prijevoz zbog zatvaranja granica. Svi poslovi PRE-KOM-a obavljaju se u punom opsegu, a u poslovanju se koriste zaštitne rukavice i maske te smo opskrbljeni dezinfekcijskim sredstvima.

KOMUNALNE USLUGE NA PODRUČJU ŽUPANIJE MEĐIMURSKE I DALJE U PUNOM OPSEGU

18.03.2020. Danas, na održanom online sastanku triju komunalnih poduzeća (GKP Čakom d.o.o. Čakovec, MURS-EKOM d.o.o. Mursko Središće i GKP PRE-KOM d.o.o. Prelog ) sa područja Međimurske Županije dogovoreno je:
1.      Javna usluga sakupljanja miješanog, biorazgradivog, korisnog i glomaznog otpada pružaju se u punom opsegu te se opseg usluge neće smanjivati ni u narednom periodu. Sve naše građevine za gospodarenje otpadom rade prema redovnim radnim vremenima.
2.      U slučaju problema vezano uz širenje virusa COVID – 19, kvarova vozila, nedostatka radnika zbog bolesti ili nekih drugih problema komunalna poduzeća dogovaraju da će komunicirati na dnevnoj razini i dogovarati eventualne potrebe ispomoći između sebe u svrhu nesmetanog pružanja usluga korisnicima.
3.      Sve ostale komunalne djelatnosti koje obavljaju komunalna poduzeća (održavanje javnih površina, pogrebni poslovi, dimnjačarski poslovi itd.) obavljaju se također u punom opsegu te se opseg tih usluga neće smanjivati u narednom razdoblju.
4.      Pozivamo naše korisnike da za komunikaciju i naručivanje komunalnih usluga sa svojim komunalnim poduzećem maksimalno koriste e-mail, facebook ili telefone koji su objavljeni na našim web i/ili facebook stranicama.
5.      Pozivamo sve naše korisnike da za plaćanja maksimalno koriste svoje Mobilno ili Internet bankarstvo.
Na svima nama je da se ponašamo odgovorno, prema sebi i prema društvu u kojem živimo. Stoga Vas molimo za oprez i poštivanja svih odluka i preporuka Stožera civilne zaštite svih razina, a sve kako bismo izbjegli širenje zaraze na našem području i pripomogli njenom konačnom suzbijanju.
GKP Čakom d.o.o. Čakovec, Direktor Ivica Perhoč
MURS-EKOM d.o.o. Mursko Središće, Direktor Josip Sršan
GKP PRE-KOM d.o.o. Prelog, Direktor Siniša Radiković

SJEDNICA STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE GRADA PRELOGA

13.03.2020. Vezano uz aktualnu situaciju u Republici Hrvatskoj, svoju je sjednicu održao Stožer civilne zaštite Grada Preloga. Kratko su ponovljene sve aktivnosti u posljednjih nekoliko dana. Gradonačelnik Ljubomir Kolarek, sa svojim suradnicima, održao je nekoliko sastanaka sa predstavnicima školskih ustanova, ugostiteljima s područja Preloga te zamolio na pridržavanje svih uputstava koja stižu iz nacionalnih i županijskih stožera civilne zaštite. Temeljem naputka Vlade Republike Hrvatske neće se, od ponedjeljka 16. ožujka, održavati nastava u osnovnim školama Prelog i Draškovec te Srednjoj školi Prelog. Također, za brojne javne objekte Grad Prelog osigurani su punktovi s dezinfekcijskim sredstvima. S danom 13. ožujka, prekida se i provođenje predškolskog odgoja na područja Grada Preloga. Roditelji koji ne mogu osigurati brigu za djecu, mogu dovesti djecu u predškolsku ustanovu, uz potpisanu izjavu o istom.
Grad Prelog upućuje poziv i preporuku svim građanima, da pogrebima u sljedećim danima prisustvuje samo obitelj pokojnika. Mole se svi građani koji imaju kakvih pitanja prema službenicima Uprave Grada Preloga ili Gradskog komunalnog poduzeća Pre-kom d.o.o. Prelog, da to čine putem telefona ili mail pošte. Mole se svi građani Grada Preloga da prate obavijesti nacionalnih, županijskih i gradskih Stožera civilne zaštite, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo te Zavoda za javno zdravstvo Međimurske županije te da se pridržavaju uputa i preporuka koje se izdaju. Mole se građani da do daljnjeg ograniče svoje kretanje te da bez prijeke potrebe ne putuju izvan Preloga i Međimurske županije, a pogotovo ne u inozemstvo.
Pozivaju se građani Grada Preloga, koji su zbog poslovnih ili privatnih razloga u proteklih 14 dana boravili u virusom zahvaćenim zonama, a nemaju povišenu temperaturu ili ne kašlju, da postupe savjesno i odgovorno te da se u skladu s preporukama struke, telefonskim putem jave dežurnom epidemiologu ili na službu 112. Osobe koje zbog poslovnih ili privatnih razloga u proteklih 14 dana boravile u virusom zahvaćenim zonama, a koje kašlju i/ili imaju povišenu temperaturu, imaju obvezu žurno se telefonski javiti svom liječniku obiteljske medicine radi daljnjih uputa.
Napominjemo da je GKP PRE-KOM  d.o.o. sve sanitarne čvorove u našim prostorima, te u svim mrtvačnicam opremio sa dezinfekcijskim sredstvima i uputama za postupanje. Molimo da se pridržavate uputa Stožera civilne zaštite svih razina. Svi poslovi PRE-KOM-a (sakupljanje otpada, rad reciklažnog centra, kompostane, sortirnice, pogrebni poslovi, dimnjačarska služba, itd.) obavljaju se u punom opsegu. Molimo Vas da sukladno preporukama Stožera Civilne zaštite Grada Preloga komunikaciju sa nama obavljate putem telefona, facebooka ili e-maila. Svi kontakt podaci nalaze se na našim web stranicam  http://pre-kom.hr/kontakti.html .

STIGLI PLAVI I ŽUTI KONTEJNERI PUTEM EU PROJEKTA

13.03.2020. Nakon dužeg čekanja isporučeno je 147 kontejnera od 1100 litara (plavih i žutih) koji će se podijeliti na području 12 JLS gdje PRE-KOM pruža javne usluge. Vrijednost isporučenih spremnika sa PDV-om iznosi oko 330 tisuća kuna i 85% pokriveno je bespovratnim sredstvima EU-a. Kontejneri  su vlasništvo JLS koje će platiti razliku od 15% vrijednosti, a spremnici će se podijeliti prvo u škole, vrtiće te kod ostalih velikih korisnika. Zamijeniti će se postojeći kontejneri PRE-KOM-a koji će se preraspodijeliti novim PRE-KOM-ovim korisnicima.
Nažalost plave i žute kante za kućanstva (22000 komada) još nisu isporučene, a njihova isporuka očekuje se krajem ove godine.

SLANJE RAČUNA ZA KORISNIKE PRE-KOM-a PUTEM E-MAILA

26.02.2020. Nakon uspješnog testiranja krećemo sa novom uslugom slanje računa za usluge PRE-KOM-a za kućanstva putem e-maila. Javite se u PRE-KOM telefonom, e-mailom ili osobno te dogovorite slanje Vaših računa e-mailom. Nakon generiranja računa on se šalje putem e-mail servisa E-UPLATNICA i u e-mailu dobivate račun u pdf formatu pogodnom za ispis, te barkod u jpg formatu pogodno za preuzimanje u mobilno bankarstvo. U e-mailu se nalaze brojevi za kontakt i dodatna pitanja vezana uz račune i usluge PRE-KOM-a. Pozivamo Vas da dogovorite našu novu uslugu i zajedno smanjimo stvaranje otpada (papir, kuverte) i čuvamo naš okoliš.

OSTVARENJE CILJEVA SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM (ISO 9001), OKOLIŠEM (ISO 14001) TE SIGURNOŠĆU I ZDRAVLJEM ZAPOSLENIKA (OHSAS 18001) ZA 2019. GODINU

24.01.2020. GKP PRE-KOM d.o.o.  je poduzeće u vlasništvu 11 JLS iz Županije Međimurske i 1 JLS iz Županije Varaždinske, te želimo našim korisnicima (kupcima) i putem naše web stranice približiti naše poslovanje u 2019. godinu. Početkom 2019. godine pridružila nam se Općina Podturen. Naš sustav gospodarenja otpadom i dalje ostvaruje ponajbolje rezultate u odvojenom sakupljanju i obradi korisnog otpada u RH. Za poslove gospodarenja otpadom ishođene su sve potrebne dozvole i očevidnike. Na poslovima gospodarenja otpadom sada radi 55 radnika sa područja svih JLS gdje PRE-KOM pruža usluge. U prethodnoj godini ostvarili smo većinu zacrtanih ciljeve, osim projekata sa resornim Ministarstvom i/ili Fondom za zaštitu okoliša koji nažalost nisu bili raspisani, a dio ciljeva nismo ostvarili zbog značajnog proširenja opsega poslovanja u gospodarenju otpadom. Dio projekata odradili smo samostalno, a one koje nismo realizirali samostalno prenijeti će se na sljedeću godinu.
1. FINANCIJE (nerevidirano)
U 2019. poslovanje iz naših djelatnosti ostvaruje rast prihoda od 19,53% prvenstveno zbog povećanja opsega poslovanja u gospodarenju otpadom (Općine Domašinec, Martijanec i Podturen), ali i zbog korekcija cijena zbog rasta troškova obrade korisnog otpada. Kako smo povećali opseg poslovanja rasli su i troškovi zbog zapošljavanja novih radnika, troškova poslovanja i potrebnih investicija (amortizacija).   
Prihodi ostvareni: 16.335.110 kuna   
Rashodi ostvareni: 16.309.168 kuna  
Dobit - prije oporezivanje iznosi 25.942 kuna. Rezultat poslovanja je pozitivan, a uz to odrađene su potrebne investicije potrebne za daljnji rast prihoda u narednoj godini, nažalost nastavlja se značajan pad prihoda od prodaje korisnog otpada zbog pada tržišta sekundarnih sirovina, a posebno plastike, i papira.
CILJ ZA 2020 - Kako imamo još slobodnih kapaciteta u našim građevinama za gospodarenje otpadom, te ako će biti još zainteresiranih JLS za priključenje našem sustavu ići će se u proširenje poslova gospodarenja otpadom. Očekujemo rast prihoda do 5%. Kako je urednost u plaćanju i dalje loša (pogotovo kod fizičkih osoba) pojačati ćemo aktivnosti na naplati potraživanja.
2. KUPCI
U protekloj godini zadržali smo sve stare kupce. Ugovorili smo usluge gospodarenja otpadom sa Općinom Podturen. Sve zaprimljene prigovore i reklamacije rješava povjerenstvo na čijem je čelu predstavnik udruge za zaštitu potrošača, i njihov broj kreće se na istom nivou prema prethodnoj godini.
CILJ ZA 2020 - U 2020. nastojati ćemo prvenstveno zadržati sve postojeće kupce, dok se širenje i razvoj planira kroz eventualno novo ugovaranje na poslovima gospodarenja otpadom.
3. INTERNI POSLOVNI PROCESI
Nakon provedenih internih audita primijećeno je da se u poslovanju događaju nove situacije, da su postavljeni novi zakonski zahtjevi (vrlo značajan zakonski zahtjev je dopuna Uredba o gospodarenju komunalnim otpadom), te su se izdale preventivne ili korektivne radnje. Kako naši vlasnici i mi sami smatramo da dopuna Uredbe o gospodarenju komunalnim otpadom krši Ustavno načelo pravičnosti te krši načelo onečistač plaća zatražili smo od Ustavnog suda ocjenu zakonitosti same dopune Uredbe. Iz svega navedenog došlo je do promjena djela postupaka kvalitete i prateće dokumentacije. Uz provedene interne kontrole (audite) u 2019. godini imali smo i vanjske kontrola koje nisu utvrdile naše nepravilnosti u poslovanju.
CILJ ZA 2020 - U 2020. planiramo daljnju prijavu na EU fondove i modernizaciju opreme i strojeva.
4. OBRAZOVANJE I RAZVOJ
Protekle godine broj zaposlenih mijenjao se i kretao na oko 98 zaposlenika. Provedena su stručna osposobljavanja za razne poslove, te osposobljavanja iz zaštite na radu.
CILJ ZA 2020 - U 2020. nastaviti ćemo stručno usavršavanje naših zaposlenika, te obrazovanje za sigurnost na radu naših zaposlenika, pogotovo novo zaposlenih.
5. ODVOJENO SAKUPLJANJE KORISNOG OTPADA
Duži niz godina vodimo evidencije o sakupljenom otpadu po vrstama. Ove godine se udio odvojeno sakupljenog, obrađenog i oporabljenog korisnog otpada po evidenciji u skladu sa Ministarstvom zaštite okoliša povećao za 9,6% na  62.55% što je među najboljim rezultatima u Republici Hrvatskoj.
CILJ ZA 2020 - U 2020. godini želimo daljnji rast udjela u odvojenom sakupljanju, obradi i oporabi korisnog otpada za minimalno 1,0 postotni poen.
6. UKLJUČENOST U ORGANIZIRANO SAKUPLJANJE OTPADA
PRE-KOM je još 2007 uveo sve evidencije o svojim korisnicima pa tako i o uključenosti domaćinstva u sustav gospodarenja otpadom. Uključenost u sustav je obavezno za sva domaćinstva (Zakon o održivom gospodarenju otpadom, Odluke o komunalnom redu). Vidljivo je da se uključenost popravlja iz dva razloga, a to su da ima sve manje domaćinstva, a i stvarna uključenost u sustav svake se godine pomalo popravlja. Ostvarena je uključenost u 2019. godini od 97,78 % i ona je porasla zbog rješavanja trajno nekorištenih kuća i prijava manjeg broja korisnika koji su bili izvan sustava.
CILJ ZA 2020 - U 2020. sa JLS i komunalnim redarima provesti akcije dodatnog uključivanja korisnika u organizirani sustav sakupljanja otpada te nastojati uključenost povećati za 0,10 postotna poena.
7. ZDRAVLJE I SIGURNOST ZAPOSLENIKA
Zdravlje i sigurnost zaposlenika (OHSAS 18001) naš je primarni cilj kako bi se svi radni zadaci obavljali na  način da zdravlje i sigurnost zaposlenika bude na najvišem nivo.  Educirali smo zaposlenike vezano uz uvedeni sustav. Uveli smo sustav praćenja potencijalno opasnih situacija. Proveli smo potrebne vježbe evakuacije i spašavanja. Nažalost imali smo 1 lakših ozljeda na radu i to želimo značajno smanjiti  u narednoj godini.
CILJ ZA 2020 - U 2020. nastojati ćemo završiti bez ozljeda na radu.

PRELIMINARNI REZULTATI SAKUPLJANJA OTPADA ZA 2019. GODINU

22.01.2019 Nakon završene obrade podataka, objavljujemo preliminarne podatke o sakupljenom otpadu za 2019. godinu na području gdje PRE-KOM pruža javnu uslugu. Tijekom prošle 2019. godine pridružila nam se Općina Podturen. Sve JLS su ostvarile rezultat bolji od 50% odvojenog sakupljanja otpada, a u 2019. godini uspjeli smo zaustaviti rast miješanog komunalnog  otpada od pravnih osoba. Nažalost dolazi do velikog rasta količina glomaznog otpada kod kućanstva. Nakon naše obrade glomaznog otpada gdje se količina glomaznog otpada smanji i za 60%, nažalost ostatne količine glomaznog otpada porasle su za 276 tona. Prema evidenciji odvajanja otpada prema HAOP-u (službeno za RH) ostvarili smo prosječnu stopu odvojenog sakupljanja i obrade otpada od 62,55%, a najbolje rezultate ostvarili su Prelog 71,27%, Belica 67.07% i Goričan 61.81%. U obračunu prema HAOP-u neke vrste otpada koje smo sakupili od kućanstva ne pribrajaju se u korisni otpad (npr. gume, sanitarije i sl.). Iz tabela je vidljivo da je broj korisnika fizičkih osoba rastao za 12,94%, a broj korisnika pravnih osoba se povećao za 16,47%. U 2019. godini prosječno kućanstvo odložilo je 232 kg/godišnje miješanog komunalnog otpada, što bi po stanovniku bilo 70 kg/godišnje. U novu 2020. godinu krećemo sa projektom opremanja i modernizacije kompostane putem EU projekta, te nabave 2 manja komunalna vozila. U III/2020. dolazi isporuka plavih i žutih kontejnera za 12 JLS, a nadamo se da će do kraja ove godine stići i dugo očekivani plavi i žuti spremnici za naša kućanstva njih oko 22000 komada. Nakon podjele spremnika korisni otpad više se neće sakupljati u vrećama za korisni otpad. Ove izvrsne rezultate ostvarili smo suradnjom naših korisnika, naših vlasnika i djelatnika PRE-KOM-a i zato NE DVOJITE NEGO SMEĆE ODVOJITE ! PRE-KOM PRELOG.

UKLJUČENOST U SUSTAV ZBRINJAVANJA OTPADA ZA 2019. GODINU

02.01.2020 Još od 2007. uveli smo sve  evidencije o našim korisnicima pa tako i o uključenosti domaćinstva u sustav gospodarenja otpadom. Uključenost u sustav gospodarenja otpadom obavezno je za sve nekretnine/domaćinstva a to je u skladu sa Zakonom o održivom gospodarenju otpadom, Uredbom o gospodarenju komunalnim otpadom i Odlukama JLS-e o načinu pružanja jave usluge. Kako je vidljivo iz tabele uključenosti je blago porasla prema prošloj godini. Od 01.02.2018. moguće je nekretninu proglasiti trajno nekorištenom uz predočenje obračuna struje iz kojeg je vidljivo da je potrošnja u obračunskom razdoblju manja od 6kw i tu mogućnost je dosada iskoristilo preko 245 korisnika a to su nekretnine gdje su vlasnici nekretnina iselili u inozemstvo. Najveći problem sustava gospodarenja otpadom je problem Romskim domaćinstvima u Romskim naseljima koja stvaraju znatne količine otpada, no ne žele prihvatiti svoje financijske i druge obaveze vezane uz gospodarenje otpadom.
I ovim putem pozivamo domaćinstva koja nisu u sustavu gospodarenja otpadom da se uključe jer je to njihova zakonska obaveza.

SAKUPLJANJE BOŽIĆNIH DRVCA POČETKOM 2020. GODINE

30.12.2019. Već tradicionalno PRE-KOM sakuplja božićna drvca. Molimo Vas da ispred svojih kuća / zgrada ostavite božićna drvca prema sljedećim terminima sakupljanja:
09.01.2020. - Grad Prelog sva naselja
10.01.2020. - Općine Goričan, Donji Kraljevec sva naselja, Martijanec sva naselja
13.01.2020. - Općine Belica sva naselja, Domašinec
14.01.2020. - Općine Donja Dubrava, Donji Vidovec, Sveta Marija sva naselja, Kotoriba, Podturen sva naselja, Dekanovec


Back to content